De opdrachten

15 april 2017 - Bergen op Zoom, Nederland

Helaas zijn we alweer vijf weken thuis en is het hier nog steeds geen zomer.
Tijd om warme herinneringen op te halen en de foto’s van de opdrachten met jullie te delen.

Voor ons vertrek kregen wij een doosje met daarin (foto)opdrachten van onze vrienden en familie. Uiteraard zijn we hier continue mee aan de slag gegaan en hebben we zoveel mogelijk foto’s proberen te maken. Achter iedere opdracht zit natuurlijk een sterk verhaal wat wij graag uit de doeken doen!

Enjoy!

1. Een foto van Anouk en Jurre op 't strand met een dubbele Spratley, Arjan & Emilie
2. Ga op de foto terwijl je achter het stuur zit van een lokale bus. Bram & Karlijn
3. Ga op de foto met 10 Chinezen. Bram & Karlijn
4. Voer een aap een banaan. Bram & Karlijn
5.Maak een standaard toeristen foto bij de Taj Mahal Bram & Karlijn
6. Was een olifant. Bram & Karlijn
7. Ga op de foto met mensen uit Bergen op Zoom. Bram & Karlijn
8. Op een onbewoond eiland... Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot. Bram & Karlijn
9. Maak foto van het dak van de wereld. Eefje & Rick
15. Maak van een apart vervoersmiddel gebruik om van A naar B te reizen. Leonie
16. Vind een local die je kennis laat maken met de leuke plekjes. Leonie
17. Scoor een puntzak friet en een kroken. Marianne
18. Koop in ieder land een blijvende herinnering. Liefst iets lelijks, die zijn voor later het leukst. Rick (Wel gedaan, geen foto)
19. Klim in een palmboom. Bram & Karlijn (wel gedaan, geen foto)
20. Vraag in ieder land waar je komt een levensles aan een oude wijze man/vrouw. Raouia
21. Red een dier. Pieke (wel gedaan, geen foto)
22. Schrijf een brief wat je die dag hebt meegemaakt. Anke & Jori
23. Maak een foto van het engste/vieste dier dat je tegen komt. Anke & Jori
24. Thee drinken in Sri Lanka. Chris & Sandra
25. Bezoek een bruiloft in India.Chris & Sandra
26. Zoek een yak in Nepal. Chris & Sandra
27. Ga duiken snorkelen in de Filipijnen. Chris & Sandra

Na het zien van deze foto's en jullie opdrachten heb ik nog meer heimwee gekregen. Denken jullie vast na over nieuwe opdrachten? Ga ik m'n tas inpakken!